jazziie

Alla inlägg under december 2015

Av Jasminè Caspersson - 31 december 2015 12:11

Hejsan Hoppsan.

Igår så var ju jag och mor inne i Lidköping och vi gick även in i lita affärer där vi fick med oss några grejer från mellandags rean så tänkte visa det för er nu. :D 


Kaphal:


Det första jag hittade på Kaphal var denna tshirten som kostade 200 :- istället för 299:- Det är stl XL på den.

             

Det andra jag fick med mig hem från Kaphal var detta super snygga linnet som kosta 150:- istället för 299:- Det är strl L på den.

   


Ginatricot så fick jag med mig det vita naglacket för 39.90:- och 16 par örhängen för 75:- istället för 149:- 

 


Rusta:

på Rusta fick jag med mig dessa tre ljuslycktor från Ed Hardey som kosta 5:-/st så 15 :- för dem tre, det kallar jag KÄRLEK.

   


Fick även med en hårhärg från rusta men glömde fota den men det var en mörk mörk brun hårfärg från mood för 39 kr och även en filt med armar och ficka på, men den tog mamma väldigt väldigt fort så jag han inte fotta den. ;) Men det kosta 49:-


Men det var allt jag hade att visa. :D Hoppas ni får en grym nyår nu!!


/Jasmine




/Jasmine

Av Jasminè Caspersson - 31 december 2015 09:51

Hejsan Hoppsan.

Just nu sitter jag i sängen och har smygstartat dagen med lite youtube klipp och frukost. Idag är det ju sista dagen på året och inatt så går vi in på ett helt nytt år. Med nya mål, nya överaskningar och nya skratt. Nästa år kommer jag ta studenten, jag kommer få kämpa ända in i det sista i skolan, och jag är så jävla taggad för nästa år. 

Först ikväll kommer min pojkvän hit, mina två ingifta syskon med respektive och barn och efter att vi har ätit tre rätters så ska jag och gubben ta bilen in till stan(Lidköping) och kolla på fyverkerierna(kameran är laddad och ska med) och så ska det även tjöttas med fölk. 


Men nu måste jag starta dagen på riktigt, det ska städas i rummet, färgas hår, lägga ansikts mask, fixa lösnaglar och göra i ordning för syskonen som kommer ikväll. :D Jag är super duper taggad även om det kommer bli stressigt men så får det bli. :D :D 

 

/Jasmine

Av Jasminè Caspersson - 30 december 2015 08:30

Hejsan Hoppsan.

Just nu för tillfället så ligger jag i min säng och bara tar det lite lugnt. Idag har vi massor som ska göras! Vi ska åka in till Lidköping och handla mat för nyår, vi ska träna och vi ska även förbi en sväng på stan och hinna träffa/hjälpa mormor.?
Så det kommer och bli stressigt men det blir skönt när allt är gjort ikväll.??

Hoppas ni får en toppen dag så hörs vi!

Kram Jasmine?

Av Jasminè Caspersson - 30 december 2015 00:48

Hejsan Hoppsan tänkte nu besvara 42 frågor om mig själv så ni får lära känna mig lite bättre så jag sätter väl igång då. :) 


1 : Vad har du på dig ? Just nu pyamas efter som jag skriver detta 00.50 på natten. xD 
2 : Har du varit kär? Ja, jag är kär just nu.
3 : Har du någonsin haft ett hemskt avslut på ett förhållande? Ja, tyvärr.
4 : Hur lång är du? 1.60
5 : Några tatueringar ? Jag har fyra hjärtan på smalbenet som står för mina mor och far föräldrar. (bilden är från när jag precis hade tattuerat mig.)

   
6 : Några piercingar ? Jag har 3 hål i örat & en i läppen.
7 : Favorit serie ? ''vänner'' och ''heart of dixie'' 
8 : Favoritband ? haha, jag lyssnar på allt, men favoriter är Ulrik Munther, Elvis Presley & Bob Marley
9 : Något du saknar? Något jag saknar, en telefon(måste låsa upp min telefon för en fungerande telefon)
10 : Favoritlåt ? En favorit låt just nu skulle jag säga att det är frozen heart från filmen frozen. ;) 
11 : Hur gammal är du ? 18 år.
13 : Stjärntecken ? Väduer.
14 : Kvalitet söker du hos en partner? Snäll, omtänksam, trygg och mysig. 
15: Favorit ordspråk ? ''In draems we enter a world that is enterly our own - Albus Dumbledore'' eller ''When i think of you i think in picture not in words - Ulrik Munther''
16 : Favorit skådespelare ? Emma Watson 
17 : Favoritfärg ? Lila & Svart & Vit
18 : Hög eller låg musik ? Hög, alltid hög musik.
19 : Vart går du när du är ledsen ? Ringer någon som gör mig glad eller låser in mig i rummet med högsta musik.
20 : Hur lång tid tar det dig att duscha ? Allt ifrån 10 minuter till 60 minuter.
21 : Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen ? Alltifrån 15 minuter till 90 minuter.
22 : Har du någonsin varit i ett fysiskt bråk ? Nej, inte vad jag minns just nu.
23 : Rädslor ? Jag är livrädd för maskar och förlra någon jag älskar.

24 : Det sista som fick dig att gråta ? oj, jag minns faktiskt inte riktigt..
25 : Senaste gången du sa att du älskade någon ? Igår.
26 : Senaste bok du läst ? Beautiful creaturs
27 : Den boken du läser just nu ? Harry Potter och den flammande bägaren.
28 : Senaste serien som du såg ? ''vänner''
29 : Senaste personen du pratade med ? i telefon, en av mina närmaste vänner Sara. 

30 : Relationen mellan dig och den person du senast fick ett sms av ? haha, ingen alls, fick sms från postnord om att mitt paket var på väg. ;) 
31 : Favoritmat ? Tacos eller kebab eller tripplechees på Max
32 : Plats du vill besöka ? London. 
33: Sista platsen du besökte ? Mitt vardagsrum, hehe.

34 : Har du någon crush ? Ja, min pojkvän. <3 <3
35 : Senaste gången du kysste någon ? Igår, <3
36 : Senaste gången du blev förolämpad ? haha, lägger inte sånt på minnet.
37 : Favorit snacks/godis? Favoit godis är lakris och choklad och favorit snack är CHIPS!
38 : Vilka instrument spelar du ? Jag spelar gitarr då och då.
39 : Favorit smycke ? min piercing. :) Annars en ring från Molly Sandens kollektion jag fick när jag fyllde 18.
40 : Senaste sport du spelat ? hahhahaha.

41 : Senaste låt du sjöng ? ''frozen heart'' från filmen frost

42 : Senaste gången du umgicks med någon ? min pojkvän igår. :*

 

 

 

Kram Jasmine

Tidigare månad - Senare månad

Sök här:

Mer om mig:


Hejsan Hoppsan!
Namn: Jasminé
Ålder: 18 år
Födelsedag: 19 April 1997
Relations status: Upptagen
Gymnasium linje: Barn & Fritid
Fritiden: Vänner, familj, pojkvän, gymmar, bloggar, pluggar & försöker fota.

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards