jazziie

Alla inlägg under januari 2016

Av Jasminč Caspersson - 30 januari 2016 20:31

Hejsan Hoppsan!
Ligger i sängen brevid mitt hjärta, som redan har somnat ... Och sovit i typ 30 min... Han har inte mått bra idag så han snarkar och han är jätte varm! Usch, stackars mitt lilla hjärta.
Snart kommer min fru hit med sin kille å tar en cigg. :)

Hoppas ni haft en bra Lördag! Kram :)

Av Jasminč Caspersson - 30 januari 2016 14:22

Hejsan hoppsan!
Jag har kommit på att på helgerna när jag inte har någon rutin på livet så är uppdateringen sämst här på bloggen.. Så måste bli ändring på det!
Hursomhelst igår var jag och hjärtat inne i Lidköping och träffade en kompis. Så vi åkte omkring i stan å bara tjöta å skratta, kul hade vi. Så jag å hjärtat var väl hemma runt 3 inatt och då tog det inte lång tid innan båda snarka ;)
Idag så kom vi väl inte upp ur sängen förens halv 12 - 12 så blev en slö start på dagen. Just nu är han inne på möte för han är med i styrelsen på roadmaster (gårn) så jag ska fixa i köket sen hoppa in i duschen .. :)

Vet inte vad som händer ikväll, vi kanske åker med och bowlar eller så är vi hemma å tar de lugnt. Jag kanske ska ut å övningsköra sen.:)))

Men ni får ha de så bra så hörs vi!

T's barnbarn är här med så han myser med Elvis ;)

Kram!

Av Jasminč Caspersson - 29 januari 2016 12:30

Hejsan Hoppsan, tänkte visa vad jag fick med mig ifrån stan igår, och jag vet att jag visar underkläder, så inget ni behöver kommentera. 


GinaTricot:

Trosor: 3 för 149 :- (köpte 6 par) strl XL-L

 Naglack 3 för 99

Hårspray 29.90 eller 39.90


     


Lindex:

BH:75 :- strl 100D

 



Veromoda:

Långärmad tröja: 199:- strl XL  

     

Av Jasminč Caspersson - 29 januari 2016 07:29

Godmorgon bloggen, godmorgon världen, godmorgon fina läsare och godmorgon Fredag!

Idag är det äntligen fredag. Har en hel helg att se fram emot, efter skolan ;) idag ska vi fira min bror så kalas för han sen hem och mysa med min älskling, och sen få umgås med min ålskling hela helgen.? Så taggad, även om vi inte har något planerat.. (:

Idag så går jag i skola fram till 15.20, kommer jag vara död, happ, men men!

Dagens outfit och maleup blev on top idag tycker jag då va ;) älskar det! Så bild kommer här:

Av Jasminč Caspersson - 28 januari 2016 14:55

Hejsan Hoppsan, hur har eran skoldag varit?

Min har varit helt okej, bara att en del lärare kanske inte ska jobba som lärare ;) 

Hur som helt, just nu sitter jag på biblioteket och pluggar men ska snart bege mig mot bussen som går om 30 min, Men tänkte bara titta in och säga hejsan hoppsan ;) 


Hur som helst, idag så fick det bli lite shoping och mat/fika på stan med en av mina närmaste klasskamrater, lite girl time, är ALLTID välbehövligt. Så från gina tricot fick jag med min 6 par trosor för samanlagt 200, 3 naglack för 199 och en liten hårspary för 29. Sen från Lindex fick jag med mig en bh för 75 kr, WOHO! Så ska hem och rensa bland underkläderna och sen fortsätta plugga, för lärarna tror ju att man är gjord av tid. Så tänkte säga hej till er för vet inte om det blir något mer inlägg idag för har massor att göra. 


Två bilder från idag:

   


Kram på er! /Jasmine

Av Jasminč Caspersson - 28 januari 2016 12:00

Något som för mig har blivit väldigt viktigt det senaste är att planera. Så jag beställde en personligallmenacka för någon månad sen från www.personligalmenacka.se och jag älskar den! Går ingenstans utan att den är med nu. Den är helt underbar. Så vill du få ordning på livet rekomenderar jag den sidan!! 


Så här nedan får ni se framsidan, hur det ser ut i och de sista sidorna valde jag att ha några blanka och sen är några sidor sånna där målar bilder man fyller i, och baksidan består av min lilla Elivs. <3

             

Av Jasminč Caspersson - 28 januari 2016 06:23

Godmorgon!
Sitter just nu i tv soffan och ska snart åka ner till bussen. Idag blir det skola, woho! Igår kom min fina älskling hit och pussade och kramade på mig. Sen fick jag å la mig och gick upp 04.30 istället för att få i mig frukost och hinna duscha på morgonen!
Man blir så otroligt mycket piggare när man duschar på morgonen, men ändå duschar jag hellre på kvällen..?

Men dags att dra på ytterkläderna och dra mot bussen men först min outfit för dagen:

-linne med paljetter, kaphal
-kofta med guldknappar, okänd
-grå svarta jeans, kaphal
-strumpor, newbody

Av Jasminč Caspersson - 27 januari 2016 19:30

Hejsan Hoppsan alla fina läsare, hoppas allt är bra med er! 


Har precis ätit och plockat lite i rummet, och nu mitt från ingenstans så kom världens ångest attack, det riktigt kryper i mig. Jag vet inte, men det känns som det är något som kryper i mig, så obehagligt. Men det är bara le och göra det bästa av saken, försöker dock ringa min pojkvän så han kan komma hit med några pussar och kramar till mig för jag har inte träffat honom sen i Lördags, och saknaden är lite överdrivet stark just nu. Jag förstår inte folk som klarar av att ha distanse förhållande, stor klapp på ryggen till dem alltså, som klarar av att bo över en timme från sin partner och kanske bara ses en gång i månaden, wow. Jag klarar mig knappt 5 dagar utan min pojkvän. Så ska se om han vill komma hit på en cigg när han har skruvat klart på sin lilla bil. Men vi får se, imorgon så är det skola igen så taggar lektioner och möte med yrkesvägledaren. Sen får vi se om jag får tid hos min psykolog också, får se om han hör av sig om en ny tid då jag har bokat om min tid.. 



Men nu ska jag gå ner och chilla lite framför tv:n innan jag ställer mig i en lång och varm dusch och försöker skölja bort ångesten. 

  

Bjuder på en gammal bild från 2014 eller 2013. 



/Jasmine

Sök här:

Mer om mig:


Hejsan Hoppsan!
Namn: Jasminé
Ålder: 18 år
Födelsedag: 19 April 1997
Relations status: Upptagen
Gymnasium linje: Barn & Fritid
Fritiden: Vänner, familj, pojkvän, gymmar, bloggar, pluggar & försöker fota.

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards