jazziie

Alla inlägg under mars 2016

Av Jasminè Caspersson - 31 mars 2016 12:34

Hejsan Hoppsan bloggisen, just nu sitter jag i skolan och är med två kompisar och anldeningen till att jag inte bloggade imorse var just för att min kropp tyckte jag skulle gå upp 06.14 och min buss går kl 07.00 och jag åker till bussen 06.40 så ja, jag fick stressa litte. Nu ska jag ha min sista lektion som är matlagning och sedan ska jag hem. Så nice! Så ska köpa morötter och gurka och dipp och hem och plugga och gosa med mig själv. :D Så nice och välbehövligt. :D 

Men nu ska jag dra mig ha det bäst! :* 


  

/Jasmine

Av Jasminè Caspersson - 30 mars 2016 06:53

Godmorgon bloggisen! Just nu sitter jag i sängen och ska slänga på mig kläder och parfymer och sen blir det skola från 09.45-13.45 Så skönt att dagen inte blir så lång! Idag var det jobbigt att kliva upp, hade hellre sovit några timmar till! Men nu måste jag packa skolväskan så ha det bäst så hörs vi!!

Och just det, stort grattis på din dag älskade styvpappa! <3 <3 <3

Kram!

Av Jasminè Caspersson - 29 mars 2016 22:06

Hejsan Hoppsan, hoppas allt är bra med er! 
Det är såhär att när man lider av ångest och deprission så kan man ALDRIG veta hur man mår nästa dag, nästa timme, nästa sekund och de senaste dagarna för mig har varit så jobbiga, jag har grävt in mig i mig själv och inte orkat göra någonting. Har tvingat mig själv att skicka in några uppgifter till skolan men mer än så har jag inte gjort. Sängen har varit min bästavän de senaste dagarna. 

Men nu börjar jag må lite bättre och hoppas verkligen att jag kan ta mig i skolan imorgon och klara av hela dagen. Sen imorgon när jag kommer hem så ska vi fira min styv far som fyller 60! Så vi ska äta lite smörgås tårta och sen får vi se vilka som tittar förbi. Vi ska inte fira det med stort kalas, utan imorgon får de som vill komma förbi och sen på Fredag så ska vi gå ut och äta, alla syskon + respektive, plus deras barn och samanlagt blir vi 17 pers, stor familj, Så kommer bli jätte mysigt om min ångest håller sig borta.


Men nu ska jag gosa ner mig i sängen så får ni ha det så bra, kram på er! 


 


/Jasmine

Av Jasminè Caspersson - 28 mars 2016 12:00

Hejsan Hoppsan, jag tänkte att jag och Niklas skulle göra en boyfriend tag, men eftersom han är så tråkig och inte vill synas i video så får jag skriva här så vi sitter här bakom och skriver istället, så N kommer stå för Niklas alltså vad han svarar och J är alltså vad jag svarar! Hoppas ni uppskattar det


1.Vart träffades ni?

J: Vi träffades vad jag minns den 25 April och han körde åt oss när jag var ute och drack första gången lagligt. 

N: Eftersom jag har kännt dina föräldrar sen du var mindre så träffade jag dig när du var runt 10-11 kanske OCH då hade jag inga planer och sitta och dejta dig idag haha. 

2. Vart var vår första dejt?

J: Ehum, alltså jag skulle säga när han hämtade upp mig klockan 00.00 mitt i natten för han skulle köpa cigg och jag fick följa med och jag var redan då gör intresserad av honom ... Men han var inte intresserad av mig utan just då trodde han vi bara skulle bli vänner.. xD Så första gången vi hade ''dejt'' var på traktor racet i Södra Lundby .. #livetmedmotornörd

N: Haha, käft. Du älskade den dejten. Det var första kvällen vi umgicks och vi åkte runt i bilen efter, vi drog hem till dina kompisar i Kvänum, sen in till Lidköping och sen hem till och åkte överallt. 

3.Vad var ditt första intryck av mig?

J: Haha, jag vet inte.... Blev bara så intresserad av dig när jag såg dig och tyckte du såg mysig och gosig ut. :D 

N: Att du inte kunde dricka alkohol för när vi kom till förfesten hos din bror så kom du precis kommit ut från toaletten och hade spytt ner hela din tröja. haha. 

4.När träffade jag din familj?

J: På vår första dejt på traktor racet så åkte vi hem till dig en liten sväng innan och fan hela jävla tjocka familjen var där, hela köket var fullt JAG HÖLL PÅ ATT DÖ. 

N: Haha, jag har kännt din mamma och styvpappa i flera år men din biologiska pappa tror jag träffade vid jul någon gång första gången. 

5.Hur länge har vi varit tillsammans?

N&J: Åtta månader den 7 april. <3 

6.Har vi någon tradition?

N6J: Äta chips och dipp och dricka coca cola och kolla på Stig-Helmer filmerna. ;) Nej men vi har inget speciellt. 

7.Vad tjafsar vi mest om?

N&J: Hahah, att Niklas ska lägga undan sin telefon....... x) Men annars bråkar/tjafsar vi aldrig. Vi vill bara strypa varandra ibland.. ;) 

8.Vad skulle du äta varje dag om du kunde:

J: BACON!! 

N:DIPP 

9.Vad är mitt favorit sprotlag?

J: Frölunda, ishockey. Det är fan ditt liv.

N: Du hejar på Frölunda men du vet knappt vad hockey är, du bara hejar. ;) 

10.Vad kan jag spendera timmar på att göra?

J: Du kan köra bil i flera jävla timmar utan att ens veta vart du ska. 

N: Du kan kolla på yuotube eller läsa Harry Potter i flera timmar. 


Detta var de frågor vi har valt ut och jag hoppas ni uppskattade inlägget och jag hoppas få med Niklas på detta med någon gång på video istället. Ha det bäst så hörs vi!


Tack för oss! :*  

Av Jasminè Caspersson - 25 mars 2016 20:22

Hejsan Hoppsan. Sitter just nu i soffan med datorn i knät och mat koma the lux. Usch! Det serverades kött och potatis och bea sås och sen serverades det även hamburgare. Eftersom min bror är kräsen och jag likadan så då fick vi två hamburgare och de andra tog kött. Jag tog dock en potion av varje så jag är verkligen gör mätt! Men jag är trött och bara helt död, vill bara sova hela tiden..  Så nu sitter vi och kollar på någon serie som min bror har valt, så vi kollar på den och pratar lite om olika skit saker. Så gör trevligt, dock blir de väldigt irriterade på mig när jag sitter här och bloggar men det får dem nöja sig med, hehe. :) 


Hoppas ni haft en bra långfredag så hörs vi. :) 


Bjuder på en gammal bild från 2014 som jag tog när var vi i motala. :) 

  

/Jasmine

Av Jasminè Caspersson - 25 mars 2016 16:57

Hejsan hoppsan, ligger just nu i sängen och vilar lite för idag kommer min kära storebror med flickvän hit. Så vi ska äta gott och ha trevligt. Underbart.??

Av Jasminè Caspersson - 25 mars 2016 10:55

Jaha, godmorgon bloggisen, just nu sitter jag och bebe i bilen och är påväg till Skövde, eller ah.. Vi är framme i Skövde nu, så vi ska till dollar store och lite andra butiker, men ni får ha en bra Lång fredag. :)

Av Jasminè Caspersson - 24 mars 2016 18:48

Nu är jag påväg hem med mina girlz från Skövde! Har varit en as grym dag! Några hundra fattigare, men helt okej saker har följt med mig hem, b.l.a skor till utspringet :) Men allt kommer upp på bilder under helgen :)

Hoppas ni har haft en gör bra dag! :)

Sök här:

Mer om mig:


Hejsan Hoppsan!
Namn: Jasminé
Ålder: 18 år
Födelsedag: 19 April 1997
Relations status: Upptagen
Gymnasium linje: Barn & Fritid
Fritiden: Vänner, familj, pojkvän, gymmar, bloggar, pluggar & försöker fota.

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards