jazziie

Alla inlägg under februari 2016

Av Jasminč Caspersson - 29 februari 2016 07:37

Hejsan Hoppsan!
Sitter just nu i soffan och ska snart gå till bussen så jag kommer till praktiken. Idag är det måndag och idag är det en bra dag. Idag ska jag plugga när jag kommer hem och träna. Så det blir awesome! Men jag kommer höra av mig under dagen!

Av Jasminč Caspersson - 27 februari 2016 14:52

Hejsan Hoppsan!
Jag ska snart in i duschen, men Sara är inne nu så väntar på att hon ska skynda på för om 2 timmar kommer de två andra varelserna som ska vara med, så ja. Även om ångest är sisådär för detta är första gången jag faktiskt går ut med vänner utan föräldrar och pojkvän, så, är nervös och ångesten är på topp. Men vet ni, idag gräver vi ner skiten under marken och har en underbar jävla Lördag med underbara vänner. :)) Klockan 20.00 har vi bokat bord på bullseye, första gången jag äter där så niice! Men nu får ni ha de så gött så hörs vi ikväll eller imorgon, eller när jag har tid. ;)

Av Jasminč Caspersson - 25 februari 2016 19:55

Hejsan Hoppsan bloggisen.
Sitter och är lite små arg på mitt arbete och på mig skälv just nu, har pluggat svenska sen jag kom hem 16.30 idag och det har vart jätte skönt och har varit jätte bra. Men nu när jag läste igenom allt så finns det ingen röd tråd i det hela. -.- så är lite seg och trött på mig själv just nu... Men men, får väl försöka hålla mig vaken inatt och göra klart det för 08.30 imorgon bitti ska det redovisas...

Av Jasminč Caspersson - 25 februari 2016 07:09

Hejsan hoppsan bloggisen!
Sitter just nu hemma hos mormor och ska precis dra mig mor skolan! Men ville bara titta in och säga hej först!

Idag blir det först skolan, hem till mormor å plugga och sen blir det hem till bästa Sara för å spendera natten där.<3

Kram!

Av Jasminč Caspersson - 24 februari 2016 22:52

Hejsan hoppsan!
Ligger nu i sängen och ska snart snart sova, skulle bara titta in här först! Idag så kom mina två vänner å hämta mig, så de va trevligt. Sen åkte vi till sjukhuset för att hälsa på/lämna saker hos mamma. Sen var jag med Sara en stund och vi åt mat, sen hem till mormor och bara ta de lite lugnt innan jag gick ut och mötte en gammal vän, vi går i parallel klass men inte träffats på fritiden på 4-7 år tror jag men hur som helst så har dem en hund också, (Elvis halvbror) så hundarna fick springa i rastgårdem och leka mesans vi stod å prata i 1 1/2 timme, tiden sprang iväg! Gör mysigt!
Så nu lägger vi oss med ett leende på läpparna!
Godnatt fina läsare.

Av Jasminč Caspersson - 24 februari 2016 12:52

Hejsan Hoppsan!
Just nu håller jag och packar. Igår fick min kära mor åka in till sjukhuset och har troligtvis fått ett veck på tarmen. Hursom helst stannade jag hemma idag med min älskling vovve.
Om ungefär en timme kommer två underbara vänner och hämtar mig så jag ska sova hos mormor tills Fredag. Sen ska jag sova hos bästa Sara Fredag-Söndag. MYS! Sen på lördag ska vi ut och ha tjej kväll. Så kommer bli awesome! Men nu ska jag fortsätta packa så jag hinner duscha innan dem kommer, luktar inte mumma direkt just nu! Men ha det awesome guys så ses vi ! :)

Av Jasminč Caspersson - 22 februari 2016 06:14

Hejsan Hoppsan.
Som ni säkert förstått i mitt senaste inlägg har jag mycket tankar i min lilla hjärna. Men sa försöka komma igång med bloggen igen, idag är det praktik, träning och plugg som står på schemat, så nu ska jag sminka mig p dra på mig kläder och sen dra mig mot en härlig dag på praktiken med alla godingar. :)

Ha en grym dag! Kram Jasmine

Sök här:

Mer om mig:


Hejsan Hoppsan!
Namn: Jasminé
Ålder: 18 år
Födelsedag: 19 April 1997
Relations status: Upptagen
Gymnasium linje: Barn & Fritid
Fritiden: Vänner, familj, pojkvän, gymmar, bloggar, pluggar & försöker fota.

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards