jazziie

Direktlänk till inlägg 7 januari 2016

Mobbning

Av Jasminè Caspersson - 7 januari 2016 13:54

 

Så vi har gått igenom lite om men jag är och vad jag står för. Jag kommer nu snacka om mobbning. Jag har själv varit utsatt för det. Inte så illa som många andra. Men jag har fått min del oxå kan man väll säga. Jag kommer inte berätta vad jag var utsatt för inte nu iallafall. Men jag är glad att jag blev utsatt för det har gett mig är en syrka att fortsätta kämpa genom att ha haft det så tuft och vilja kämpa mot mobbning. Så min jobbiga tid i livet har jag gjort om till en styrka som gör att jag kämpa på och vill fortsätta. Jag är med i Friends barn och ungdomsråd. Vilket innebär att jag åker till Stockolm 6 gånger om året och träffar andra ungdommar som brinner för att stoppa mobbning. Vi är som deras expertråd för att få saker ur undrommars syn. Vilket är sjukt kul att få komma med i något sådant och få dela sina tankar och liknade. jag har även gjort en film och varit med i tidningar och snackat om detta. Hoppas ni är nöjda med lite mer info om mig. Nästa kommer jag skriva om mitt nästra intresse vilket är att fotta. Glöm inte min blogg klicka hääär.


Pöss och kram <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasminè Caspersson - 19 juni 2016 21:25


Hej. Tänkte nu ge er en förklaring till varför uppdateringen suger. Varför? Jo för att jag har gjort valet efter några veckors tänkande, att lägga ner bloggen, sluta blogga. Jag kommer inte sluta föralltid men för ett tag, just för att min mobil duge...

Av Jasminè Caspersson - 13 juni 2016 10:03

Hejsan Hoppsan. Just nu sitter jag ute på altan, har vart ute på en 2 km morgon promenad och ätit frukost. Mys, så nu ska jag hoppa in i duschen, sen börja städa i mitt rum.:) Jag har min moster hund på besök här och hon är så söt. Så morgonprome...

Av Jasminè Caspersson - 10 juni 2016 08:47


Hejsan Hoppsan! Just nu sitter jag i en fotölj hemma hos mormor, ska snart hoppa in i duschen och sen gå bort till en salong, där jag ska få hår, smink, naglar och ögonbryn fix. Massa mys för ikväll ska jag gå på bal med mina bästa vänner. Så fin k...

Sök här:

Mer om mig:


Hejsan Hoppsan!
Namn: Jasminé
Ålder: 18 år
Födelsedag: 19 April 1997
Relations status: Upptagen
Gymnasium linje: Barn & Fritid
Fritiden: Vänner, familj, pojkvän, gymmar, bloggar, pluggar & försöker fota.

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards