jazziie

Direktlänk till inlägg 27 januari 2016

Det kryper i mig.

Av Jasminè Caspersson - 27 januari 2016 19:30

Hejsan Hoppsan alla fina läsare, hoppas allt är bra med er! 


Har precis ätit och plockat lite i rummet, och nu mitt från ingenstans så kom världens ångest attack, det riktigt kryper i mig. Jag vet inte, men det känns som det är något som kryper i mig, så obehagligt. Men det är bara le och göra det bästa av saken, försöker dock ringa min pojkvän så han kan komma hit med några pussar och kramar till mig för jag har inte träffat honom sen i Lördags, och saknaden är lite överdrivet stark just nu. Jag förstår inte folk som klarar av att ha distanse förhållande, stor klapp på ryggen till dem alltså, som klarar av att bo över en timme från sin partner och kanske bara ses en gång i månaden, wow. Jag klarar mig knappt 5 dagar utan min pojkvän. Så ska se om han vill komma hit på en cigg när han har skruvat klart på sin lilla bil. Men vi får se, imorgon så är det skola igen så taggar lektioner och möte med yrkesvägledaren. Sen får vi se om jag får tid hos min psykolog också, får se om han hör av sig om en ny tid då jag har bokat om min tid.. 



Men nu ska jag gå ner och chilla lite framför tv:n innan jag ställer mig i en lång och varm dusch och försöker skölja bort ångesten. 

  

Bjuder på en gammal bild från 2014 eller 2013. 



/Jasmine

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasminè Caspersson - 19 juni 2016 21:25


Hej. Tänkte nu ge er en förklaring till varför uppdateringen suger. Varför? Jo för att jag har gjort valet efter några veckors tänkande, att lägga ner bloggen, sluta blogga. Jag kommer inte sluta föralltid men för ett tag, just för att min mobil duge...

Av Jasminè Caspersson - 13 juni 2016 10:03

Hejsan Hoppsan. Just nu sitter jag ute på altan, har vart ute på en 2 km morgon promenad och ätit frukost. Mys, så nu ska jag hoppa in i duschen, sen börja städa i mitt rum.:) Jag har min moster hund på besök här och hon är så söt. Så morgonprome...

Av Jasminè Caspersson - 10 juni 2016 08:47


Hejsan Hoppsan! Just nu sitter jag i en fotölj hemma hos mormor, ska snart hoppa in i duschen och sen gå bort till en salong, där jag ska få hår, smink, naglar och ögonbryn fix. Massa mys för ikväll ska jag gå på bal med mina bästa vänner. Så fin k...

Sök här:

Mer om mig:


Hejsan Hoppsan!
Namn: Jasminé
Ålder: 18 år
Födelsedag: 19 April 1997
Relations status: Upptagen
Gymnasium linje: Barn & Fritid
Fritiden: Vänner, familj, pojkvän, gymmar, bloggar, pluggar & försöker fota.

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards