jazziie

Direktlänk till inlägg 3 mars 2016

Studera på bussen?

Av Jasminč Caspersson - 3 mars 2016 08:32

Något jag börjat med det senaste är att studera på bussen, Eftersom att jag "läser" 2 extra kurser som jag inte klarade i ettan och tvåan så får jag läsa ikapp de nu i trean för att få godkänt,E. De kurser jag läser är religonkunskap 1 och hälsopedagogiken. Religion kunskapen har jag prövning/prov i om 2 veckor och klarar jag inte prover får jag underkänt/F i kursen men om jag får E/godkänt på provet så får jag Godkänt/E i kursen. Så jag pluggar för fullt på det nu för vill verkligen klara det och jag går inte på lektioner inom prövningen utan studierna sker helt under eger ansvar, vilket jag tycker är väldigt skönt, för vet att jag måste plugga men jag har inga läxor så kan plugga lite när jag vill utan att det sätts press på mig. :)) Så de är gör skönt! Så för er som har längre än 30 minuters bussresa till skolan, studera på den tiden! På så sätt behöver du inte göra lika mycket när du kommer hem och du kan fokusera på rätt ämnen i skolan!

 
 
Oslofru

Oslofru

3 mars 2016 09:00

Så smart! :)

http://oslofru.com

Jasminč Caspersson

3 mars 2016 13:28

Tack. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasminč Caspersson - 19 juni 2016 21:25


Hej. Tänkte nu ge er en förklaring till varför uppdateringen suger. Varför? Jo för att jag har gjort valet efter några veckors tänkande, att lägga ner bloggen, sluta blogga. Jag kommer inte sluta föralltid men för ett tag, just för att min mobil duge...

Av Jasminč Caspersson - 13 juni 2016 10:03

Hejsan Hoppsan. Just nu sitter jag ute på altan, har vart ute på en 2 km morgon promenad och ätit frukost. Mys, så nu ska jag hoppa in i duschen, sen börja städa i mitt rum.:) Jag har min moster hund på besök här och hon är så söt. Så morgonprome...

Av Jasminč Caspersson - 10 juni 2016 08:47


Hejsan Hoppsan! Just nu sitter jag i en fotölj hemma hos mormor, ska snart hoppa in i duschen och sen gå bort till en salong, där jag ska få hår, smink, naglar och ögonbryn fix. Massa mys för ikväll ska jag gå på bal med mina bästa vänner. Så fin k...

Sök här:

Mer om mig:


Hejsan Hoppsan!
Namn: Jasminé
Ålder: 18 år
Födelsedag: 19 April 1997
Relations status: Upptagen
Gymnasium linje: Barn & Fritid
Fritiden: Vänner, familj, pojkvän, gymmar, bloggar, pluggar & försöker fota.

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards