jazziie

Alla inlägg under maj 2016

Av Jasminè Caspersson - 7 maj 2016 22:58

Hej! Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan min mobil dör. Just nu är jag i Todaholm, och vi har vart här på crusing, jag, hjärtat och bestie! Myyyyyys!! Så nu är vi på deras motorgård, alltså Tidaholms, så härligt, sommaren är här! <3

Hoppas ni alla har det gör bra och så hörs vi snart igen! Lovar att imorgon kommer ett riktigt inlägg!

Av Jasminè Caspersson - 2 maj 2016 08:58

Hejsan hoppsan på er allesammans. Hoppas ni mår jätte bra, med mig är det jätte bra, men jag är jätte nervös. Jag har precis lämnat in min uppgift om Etik och Moral i relligon, och det är den sista uppgiften jag ska skicka in och lämna in inom religon och blir jag godkänd så kommer jag att få E i religon istället för att få F. Så jag är så nervös, för klarar jag uppgiften går jag ut med E istället för F i religonen. Men skolan är tråkig och prata om. ;) Så hur som helst, helgen har vart så mysig. I fredags så hade vi filmkväll, jag, mamma, papap och min pojkvän. Vi hade massa mumsigt godis och bara gottade oss. Sen i Lördags så var det en så slööö dag. Jag skulle duscha men kom inte in i duschen förens vid 16.45 i Lördags, och sen hade mamma och papap främmat så vi grillade korv, sen åkte dem ut på fest och min pojkvän åkte vid 21.00-22.00 för att vara chafför åt några kompisar. Så jag satt hemma själv och var hund vakt åt två hundar, men jag fick sån förbannad ångest så jag åkte hem till 2 kompisar, vilket även är mamman till Niklas dotter och så hennes kille då. Så dem hämtade mig och så hade vi en liten spelkväll. Myyys. 


Sen igår så var jag, Niklas, Niklas dotter, hennes mamma och hennes mammas kille på leveneäng. Ett jätte mysigt piknik ställe, så vi hade med oss massa fika, massa dricka och det var så mysigt! Det fanns jätte många träd att klättra i för barnen och det var så många vitsippor där, jag hade med kameran men kommer inte lägga upp bild på Niklas dotter, då jag inte har frågat om det är okej. 


Hoppas er helg har vart lika mysig som min och att ni får en grym vecka. 

Men här får ni en bild på några utav vitsipoorna.

  

Kram!

Sök här:

Mer om mig:


Hejsan Hoppsan!
Namn: Jasminé
Ålder: 18 år
Födelsedag: 19 April 1997
Relations status: Upptagen
Gymnasium linje: Barn & Fritid
Fritiden: Vänner, familj, pojkvän, gymmar, bloggar, pluggar & försöker fota.

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards