jazziie

Alla inlägg under januari 2016

Av Jasminè Caspersson - 2 januari 2016 14:34

Hejsan hoppsan.

Just nu sitter jag å gubben och kollar på något som gubben tycker är jätte kul, och ja här sitter jag å bloggar så ni kan nog gissa vad jag tycker ;)
Jag bestämde mig för att baka kladdkaka hur som helst ... Eftersom de vi ser på är tråkigt så jag bakade lite, slänger in en bild på det här:

Kram Jasmine

Av Jasminè Caspersson - 2 januari 2016 11:12

Hejsan Hoppsan! 

Just nu sitter jag och gubben nere i tv soffan och kollar på ''dumma mig'', jag har aldrig sett den även om jag älskar dem små gula figurerna ^^


Hursom helst, nyårsaftonsnatten/kvällen var helt okej, först så åt vi tre rätters med mina ingifta syskon + respektiva och barn. Sen åkte jag och gubben in till lidköping för att kolla på raketerna och esn var vi förbi en sväng hos roadmasters (Lidköping ''raggar'' klubb.) Gubben är medlem där så vi var där en sväng, men sen åkte vi hem vid 1-2 tiden för det hände inte så jätte mycket i stan, det var helt dött för att vara nyår faktiskt.. :/ Men vi var ganska trötta när vi kom hem så tog inte så lång tid innan vi somnade båda två .. :P

Men jag hoppas att ni hade en GRYM nyårsaftons natt/kväll.


Igår var vi hemma hos min far och hälsade på och fikade, ganska mysigt. Men som jag skrev igår så har vi inte så mycket kontakt så det böev väldigt stelt... :/ Men men, that's life. Vi var även förbi hos en kompis där jag hämtade mina nycklar som jag hade glömt där. :)

Fyra bilder som jag är hyfsat nöjd med från rakterna i Lidköping:

       

Kram Jasmine

Av Jasminè Caspersson - 1 januari 2016 12:00

Hejsan Hoppsan.


Tänkte reda ut nu i början av bloggen hur min familj ser ut, för den ser väl ut som de allra flesta familjer. Men tänkte vi kör endå.

För jag brukar inte nämna deras namn utan brukar bara skriva deras första bokstav så tänkte att vi reder ut det nu när bloggen är ny startad. ;) 


Mammas familj:


I mammas familj så är det Jag, mamma och hennes man T och min halvbror, vi har bara samma mamma men ser honom som min hel bror och han får heta M, sen har jag en ingift syster S och hennes två pöjkar J & A, sen min ingifta bror J  och hans tös S.

Det är bara jag som bor hemma av mina syskon då alla är på 30+(min biologiska bror blir 31 nästa månad, så vi räknar honom som 30+ ;) ) Så jag är lixom sladdis och har kanske inte den bästa kontakten med mina syskon men men, vi har kul när vi väl ses! 


Pappas familj:

I pappas familj så är det Jag, pappa, hans käring Y och hennes tre barn L,J,K. Men jag har istort sett ingen kontakt med denna familj och jag träffar dem väldigt väldigt sällan, pappa och Y träffar jag kanske 2-3 ggr/år och hennes barn har jag typ bara träffar 3-4 gånger på 8 år, så ja, denna familjen är inte något ni kommer höra så mycket av. ;) 


Så nu vet ni lite om min familj, men jag kommer inte lägga ut bilder på dem, mer än deras barn och mamma får vara med på några bilder, men de andra vill inte vara med. x) 


Bild på mig och S. :) 

     


/Jasmine

Sök här:

Mer om mig:


Hejsan Hoppsan!
Namn: Jasminé
Ålder: 18 år
Födelsedag: 19 April 1997
Relations status: Upptagen
Gymnasium linje: Barn & Fritid
Fritiden: Vänner, familj, pojkvän, gymmar, bloggar, pluggar & försöker fota.

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards