jazziie

Alla inlägg under februari 2016

Av Jasminč Caspersson - 21 februari 2016 21:09

Hej.
Sitter just nu i soffan och kollar på någon film. Tankarna börjar snurra, minnen bara snurrar.. Jag saknar tiden med mina vänner när killar inte var allt, när man pratade om sina barbie dockor... På den tiden man frågade chans på 5 killar på en dag utan att bli kallad både det ena och det andra. Jag saknar tiden när jag var liten. Jag saknar många minnen från sommaren, speciellt sommaren för 2 år sen när jag och min bästa vän var ute och gick flera timmar mitt i natten och prata om allt, idag bor hon i London och kommer inte hem förens i september.. Då har hon vart borta drygt 1 år. Jag saknar henne. Jag saknar mina vänner från högstadiet, när vi umgicks på helgerna och åkte på massa olika galna spelningar och alla gånger dem ville strypa mig för allt jag hade i huvudet var killar, haha.

Jag saknar min allra allra bästavän, hon som hjälpte mig genom dem jobbigaste åren i livet, hon som jag varit vän med i snart 19 år, ganska sjukt va? Vi har fortfarande kontakt, men när vi var små prata vi varje dag, vi lekte varje dag vi fick. Men vi flytta och vi växte upp, kontakten är kvar, men inte som när vi var små. Jag saknar det.

Jag saknar alla minnen, då jag och pappa hade kontakt. Då min morfar levde. När min mamma inte var sjuk.

Då när jag var liten och inte förstod vilka motgångar jag skulle möta.


Men på med ett leende å le.

Av Jasminč Caspersson - 20 februari 2016 11:00

Hejsan Hoppsan. 

Jag tänkte nu visa er vad jag köpte på Gekås Ullared i Måndags.

Lite info innan alla bilder kommer:

-Jag orkade inte leta upp kvitto så kommer skriva ungefärliga priser! 


Så nu kör vi!! 


Tröja från herr avdelningen strl XL 50 kr

 

Parfym ''miss sensible'' 30-40 kr

Hårnålar 10-15 kr/st 

  

Puder från ''kiss'' 10-30 kr 

ögonbrynnspenna från Lumene i färg ''4'' 40-50 kr

 

Avsminkningsservetter 10 kr/st (köpte tre stycken, haha)

Deoderant från LDB  20-30 kr

 

Ett ''startkit'' från depend 70-80 kr

 

Naglack från Isadora i färgen 632, 20 kr

 

Nagelfilar 2st 10 kr.

 

Nagelfil med fyra sidor, 15 kr

 

Budda figur 10 kr

 

Doftljus 20-40 kr

 

doftljus 30 kr

  

Jätte fin ljuslykta i koppar 70 kr 

  


Så det var allt jag fick med mig hem från Gekås Ullared och jag måste säga att jag är jätte nöjd, även om det inte blev så jätte mycket men det räcker och det var det nödvändigaste jag behövde. Jag har en grej som jag inte har fotat än, men det kommer en rescensition på den senare i framtiden då jag testar den för å säga vad jag tycker. 


Ha det bäst fina läsare så hörs vi :* 




Av Jasminč Caspersson - 18 februari 2016 17:20

Hejsan Hoppsan har haft några stressiga dagar sen jag skrev här sist, men tänker inte gå in så mycket mer på det. Idag har vi haft städar dag hemma hos mig. UNDERBART. Känns så mycket bättre att ha städat runt om sig!

Så är snart klar i mitt rum med, ska bara sortera upp på skrivbordet också :)

/Jasmine

Av Jasminč Caspersson - 16 februari 2016 06:19

Godmorgon Tisdag och Godmorgon mina fina läsare! <3

Tisdag och jag ska sätta fart på dagen nu, :))) idag blir det praktik från 08.00-16.30 Sen efter det blir det lite städ och plugg tror jag.:) Eller sitta och förbereda lite inlägg åt er ! Får se var tiden och orken hannar.;)

Men dags att skynda på, ha det bäst idag så hörs vi under dagen !<3

Bjuder på snapchat bild så länge. :))

Av Jasminč Caspersson - 15 februari 2016 22:56

Hejsan Hoppsan.
Nu är det dags att krypa ner i sängen och ställa klockan för imorgon blir det praktik. Ska jobba igen de dagar jag missat för att jag har varit sjuk. Blir kul å träffa alla godingar igen.:)

Hade tänkt att fota allt idag redan å lägga upp här men tiden sprang iväg.. Så hann tyvärr inte med det, så får försöka hinna med det imorgon men lovar att innan söndag får ni se allt jag köpt å kommer även skriva priser på allt om mamma sparat kvittot annars kommer jag chansa.;)


Men hoppas ni har haft en bra måndag! Kram!

Av Jasminč Caspersson - 15 februari 2016 14:05

Nu är vi påväg hem, fått med oss några kassar med lite nödvändigheter som behövs. Hitta inte alls mycket kläder i min stil mer än en tröja på herr avdelningen, heh.. Men påväg hem nu iallafall med ett knä som gör ont och ett huvud som sprängs .. Men snart matpause på donken eller Max eller vad vi nu hittar. :)) Sen blir det åka hem och plugga och packa upp allt.:)

Hoppas ni har det bra. :*

Sök här:

Mer om mig:


Hejsan Hoppsan!
Namn: Jasminé
Ålder: 18 år
Födelsedag: 19 April 1997
Relations status: Upptagen
Gymnasium linje: Barn & Fritid
Fritiden: Vänner, familj, pojkvän, gymmar, bloggar, pluggar & försöker fota.

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards