jazziie

Alla inlägg under februari 2016

Av Jasminè Caspersson - 10 februari 2016 10:30

Hejsan Hoppsan.
Har varit hemma från praktiken igår och idag p.g.a mitt psyke. Har inte mått bra alls. Inte orkat le. Men idag ska jag å mamma in till stan å sova där för det är där både jag och mamma känner oss hemma och kan få upp vårar mående. Så förhoppningsvis kommer jag må bättre...

/Jasmine

Av Jasminè Caspersson - 8 februari 2016 06:29

Godmorgon ! Startar morgonen med en kopp te och ett avsnitt av vänner innan jag gör mig i ordning för en dag på praktiken. Idag ska vi på teater med barnen, jippi? Åka buss med runt 40 barn? Jajjemän.
Haha. Ni får ha en grym måndag!!



/Jasmine

Av Jasminè Caspersson - 7 februari 2016 19:22

Hejsan hoppsan!
I veckan som har varit så har jag varit ute och ätit med kompisar, jag har "chillat" gått i skolan, pluggat och vart på praktiken.
Så har igentligen haft tid att blogga, men jag har en fruktansvärt jobbig bloggtorka just nu, händer samma sak varje dag i livet känns det som?

Iallafall i torsdag var det vidervärldig mat i skolan så min bästa Malin bjöd mig på pizza (a) as gött och mysigt med en girl time i skolan. Sen var de bara hem å plugga. :)

I fredags var jag först i skolan och efter skolan åkte jag direkt till Vara för å möta upp två av mina allra bästa vänner. Vi käkade på någon Thairesturang där.. Jätte mysigt att få träffa dem och bara sitta å käka å mysa. ??

Sen igår så firade jag och babe våran 6 månaders dag som är idag och firade alla hjärtans dag i förväg. Så vi var och åt på wokhouse i stan och sen hem å myste framför filmer. Super mysigt och inget för stort utan passar oss perfekt. <3

Droppar tre bilder från mina olika middagar bara för att läska er.;)

Ha det bäst så hörs vi!! <3

Sök här:

Mer om mig:


Hejsan Hoppsan!
Namn: Jasminé
Ålder: 18 år
Födelsedag: 19 April 1997
Relations status: Upptagen
Gymnasium linje: Barn & Fritid
Fritiden: Vänner, familj, pojkvän, gymmar, bloggar, pluggar & försöker fota.

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards